Reclamestunt loopt uit de hand: gebouw ontruimd voor ‘bom’

Een Australisch reclamebureau heeft zich flink in de nesten gewerkt. Ze verzonden een pakketje met een kluis erin en de boodschap ‘check je voicemail’. Het was onderdeel van een reclamecampagne. Maar de ontvanger, een persbureau, raakte in paniek en dacht dat het een bom was.

Bron: sxc.hu

Bron: sxc.hu

Bij het persbureau was namelijk helemaal geen voicemail ontvangen. Toen medewerkers probeerden de kluis te openen, begon het ding te piepen… Dan begint het toch wat eng te worden.

De politie en eod besloten het gebouw te laten ontruimen voor ze een poging deden om de ‘bom’ onschadelijk te maken. Maar toen ze de kluis openden bleek dat er het nieuwe spel Watch Dogs in zat. Ik ben benieuwd naar de recensie…

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>