‘Relatie Gordon en Roelof van der Veen was publiciteitsstunt’

De relatie en breuk van Gordon en Roelof van der Veen is waarschijnlijk in scène gezet. Dat schrijft Showvandaag.nl. Volgens de site is het namelijk wel héél toevallig dat Gordon net in een reclame zit die Holland ‘a break’ geeft.

Bron: sxc.hu

Bron: sxc.hu

De site denkt dat de relatie één grote marketingstunt van Kitkat is. Gordon zou de relatie met Roelof alleen begonnen zijn zodat hij ‘t op een uitgekiend moment ook weer ‘uit’ kon maken voor de ‘break’ van Kitkat. Wat denk jij?

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>