Briljante Audi inhaakadvertentie over fail met Olympische ringen is nep

De fail met de Olympische Ringen tijdens de opening in Sotsji kent iedereen inmiddels weg. Vijf kristallen moesten zich uitvouwen tot vijf ringen, maar ééntje weigerde dienst. Dat leidde al tot de hoax dat de verantwoordelijke voor die fout dat moest bekopen met de dood, maar de ringen-fail heeft tot nog meer grappenmakerij geleid. Zo zou Audi slim gebruikt gemaakt hebben van het foutje in een advertentie.

Want bij vier ringen denk je natuurlijk al snel aan het logo van het automerk. “When four rings is all you need”, zouden de marketeers van het automerk bedacht hebben.

Bron: twitter.com/Brilliant_Ads

Maar wat blijkt? De reclamemakers voor Audi zijn toch niet zo briljant als we dachten. De advertentie komt namelijk helemaal niet van hen. Dat heeft een woordvoerder inmiddels bevestigd. “waarschijnlijk is het een fan”, zei hij.

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>