Schoen van 2 meter was marketingstunt // Bizar

Het klonk ook eigenlijk te bizar om waar te zijn, Engelsman Tom Boddingham  bestelt pantoffel maat 14,5 in China, schoenmaker leest door de spleetjes van zijn ogen maat 1450, Engelsman krijgt pantoffel van 2 meter teruggestuurd.

Dit alles was dan ook een marketingstuntje van monsterslippers, u raad het al een webwinkel met vooral veel schoenen. The Guardian heeft het helemaal uitgezocht, maar in het kort komt het hierop neer: Tom Boddingham heet eigenlijk Joseph Jennings en is de eigenaar van de webwinkel.

Joseph Jennings mag trots zijn op zijn marketingafdeling, de stunt staat wereldwijd in de pers en was zeker het nieuws van de dag geweest als Kadaffi niet dood was.

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

0 thoughts on “Schoen van 2 meter was marketingstunt

  1. Pingback: HOAX.RADIO: Herken de hoax op Qmusic | Hoax

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>